Schkoda Autowerke

10. 12. 2004 - EB

„PR je všude,“  prohlásil vydavatel Prague Tribune Philippe Riboton. „Je v každé řádce, kterou čtete, a v každém obrázku, který vidíte.“ Žádná společnost nemá lepší PR než Škoda Auto. Je sice 100% německá, dokáže ale působit česky. Pravidelně je oceňována různými českými nej a její bývalý šéf Vratislav Kulhánek byl jmenován manažerem roku, i když všichni věděli, že pouze zastupuje Wolfsburg. Kulhánek je sice pryč (byl povýšen do dozorčí rady a je teď mnohem slavnější kvůli tomu, že, ehm, nebyl agentem StB). Mediální přitažlivost Škody se najednou propadla. O pozornost se musí dělit s novou továrnou TPCA a jejím usměvavým japonským ředitelem. Počet lidí, kteří dokáží jmenovat nového šéfa Škody, by se navíc vešel do Fabie. Z hlediska PR si Škoda vybrala pro svou germanizaci zvláštní okamžik.

Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít