Vlivné ženy byznysu

21. 10. 2010 - EB

Co vlastně znamená, že je žena "vlivná" v českém byznysu? Odpověď není jednoduchá; ČR nemá žádnou svou Jelenu Baturinovou (nebereme-li v úvahu Jitku Komárkovou, která se ale příliš nezviditelňuje). Auditorka E&Y Magdalena Souček a advokátka Vladimíra Glatzová by určitě mezi vlivné dámy byznysu patřit měly, uvážíme-li jejich klientelu a jejich pravidelné články v tisku. Co ale třeba taková Muriel Anton (Vodafone) nebo Libuše Šmuclerová (Ringier), které se umístily na špici letošního průzkumu HN? Jistě jsou to osobnosti, které mají velký vliv v rámci svých firem - jinak by se nedržely tak dlouho na postech generálních ředitelek. Obě však reprezentují v byznysu stagnující sektory a navíc nejsou příliš viditelné. Pokud za měřítko zvolíme čistou míru vlivu na podnikatelské prostředí, pak si ženy jako lobbistka Jana Marcová (PAN Solutions) a novinářky Lenka Zlámalová (LN), Zuzana Kubátová (HN) a Jana Klímová (MfD) stojí lépe, ačkoli se na seznamu HN neobjevují. Proč? Z části proto, že pro headhuntery hlasující v anketě nepředstavují žádnou obchodní příležitost.


Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít