Nový šéfredaktor HN Petr Šabata je ve funkci teprve měsíc, ale určitý posun v zaměření tohoto ekonomického deníku je zřejmý. HN nyní dávají více prostoru podnikovým zprávám a méně se snaží být obecně zaměřenými novinami, které zápasí s MfD či LN. Ve svých prvních rozhovorech ve funkci Šabata zmiňoval, že se chce ve větší míře orientovat na stánkový prodej - avšak kolik z potenciálních cílových čtenářů HN chodí do trafiky? Podle nás je pro HN mnohem důležitější, aby se zaměřily na high-end tržního segmentu a hýčkaly si každého čtenáře, jako kdyby byl součastí CapgeminiWorld Wealth Report (seznamu osob s investovatelnými aktivy přesahujícími1 mil. USD), anebo se jí brzy měl stát. Je s podivem, že český bezplatný ekonomický deník E15 ke svým čtenářům promlouvá inteligentněji, než relativně drahý český ekvivalent Financial Times. HN by však nemělo dát příliš práce tento stav napravit.
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika