Snímek „The Social Network“, nedávno nominovaný na Oskara, si pohrává s osobním postojem návštěvníků kin právě tak, jak si Facebook pohrává s osobními daty svých uživatelů. Divákům se tu vnucuje názor, že být hajzl je něco protizákonného či hrubě nemorálního. Něco podobného poslední dobou zažívá i Vladimír Mlynář z PPF. Tomáš Ježek v České pozici fňuká, že na něj Mlynář tlačil, aby změnil svůj znalecký posudek ve věci vyloučení PPF z ekotendru. Skoro to vypadá, jako by se Ježek poprvé za svých 20 let v politice setkal s lobbistou. Petr Kolář z LN a Jaroslav Plesl z HN se historky hnedchytili a pomalu předpověděli Mlynářův vyhazov z PPF azničení reputace společnosti. Doposud se však neobjevil žádný signál, že by se Mlynář dopustil něčeho protizákonného či zvlášť nevhodného. Připusťme, že se ten chlapík tu a tam chová jako prvotřídní debil, ale kdo v byznysu ne? Pokud je tohle ta nejhorší špína, která se na Mlynáře a jeho chlebodárce dá vyhrabat, zasloužili by si Oskara za nejlepší remake.
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika