Tramvaj do stanice Mamon

03. 09. 2012 - EB

Náměstek pražského primátora Josef Nosek tvrdí, že změny, které od soboty mění fungování pražské hromadné dopravy, nevznikly proto, aby šetřily peníze, ale prostě proto, že byly nezbytné k tomu, aby Praha vykročila do moderního věku. Těch ušetřených 400 mil. Kč ročně je podle jeho slov pouze „příjemným vedlejším efektem“. Je nicméně obtížné nevidět souvislost mezi omezením služeb a tunelem, kterým z kasy DPP mizí odhadem 1 mld Kč ročně. Kdyby se Praze podařilo získat zpět byť i jen zlomek peněz, které jsou takto dlouhodobě vykrádány, mohly by změny v dopravě být mnohem ohleduplnější k potřebám jejích obyvatel. Namísto toho však považuje město tyto peníze za odepsané a na jejich zpětné získání rezignuje. Nyní je řada na policii, aby konala a prověřila stovky offshorových společností. Každá minuta, každá koruna, kterou nyní primátor Svoboda investuje do podpory vyšetřování, může v budoucnu zachránit další autobusové či tramvajové linky před zrušením.


Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít