Nová reklama z dílny kreativců od Wundermana uveřejněná v Právu tvrdí, že „přichází čas na novou revoluci“. Jsou na ní lidé pochodující ulicemi s vlajkami nad hlavou. Vzhledem k čerstvému vítězství komunistů v krajských volbách vám to může připomenout únorovou revoluci z r. 1948. Nebo by to mohlo být pro Karla Janečka, který slibuje novou sametovou revoluci? Ale kdeže. Kliknete-li na inzerovanou webovou adresu Zmena-je-mozna.cz, dostane se vám prezidentského kandidáta establishmentu, Jiřího Dienstbiera z ČSSD, který tu slibuje „oživení naší demokracie“. Ze své podstaty by jakákoli revoluce musela být nutně namířena proti ČSSD a ostatním stranám, které tvoří mocenský establishment. A přesto z celkových 5,1 mil. Kč, které Dienstbier nashromáždil pro svou kampaň, 4,9 mil. pochází právě od ČSSD. To ČSSD podporuje převrat proti sobě samé? Nebo je teď revoluce něco jako iPhone 5, že ji musí mít každý?
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika