Czech out Prague

02. 07. 2012 - EB

Řekněme si to na rovinu: z hlediska marketingu nelze se slovem „republika“ nic moc udělat. Nejedná se o slovo, které by umožňovalo vytvářet chytré slovní hříčky pro reklamní účely. Když to poněkud vyhrotíte, mohli byste propagovat flámovací zájezdy v „Czech RePUBlic“ (pub = hospoda), ovšem země už tuhle fázi existence naštěstí překonala. Pokud zvolíte vyumělkovaný slogan jako „Czech Republike“, jak se o to pokusila agentura CzechTourism, budou vás mít za blázna a ještě vyvstanou otázky, kdo za to dostal úplatek. Většina zemí se propaguje zářivým logem se svým názvem nebo jednoduchým heslem jako „Visit Sweden“. Agentura CzechTourism už přece pěkné logo s vlajkou měla. Když už měla potřebu k němu použít za každou cenu i slovní hříčku, měla se zaměřit na slovo „Czech“. Zkrátka něco jako „Czech out Prague“. Nebo ještě lépe: „Travel Czechlist: Prague, Český Krumlov, Karlovy Vary, Kutná Hora, Karlštejn“. Výhodou je, že seznam bude nekonečný.


Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít