Václav Moravec je pravidelným uživatelem Twitteru a často uveřejňuje několik tweetů denně. Přesto ani on novou twitterovou kampaň ODS #Volím_pravici plně nezaregistroval. V pondělním interview s místopředsedkyní ODS Miroslavou Němcovou na rádiu Impuls název Twitter ani nezmínil, a když se nové kampaně dotkl, zkomolil její název. Místo „Volím pravici“ pětkrát řekl „Volte pravici“, přičemž ještě dnes ráno žádný takový twitterovský hashtag neexistoval. Kampaň ODS je bezesporu důmyslná (Petr Koubský ji označil za „nejlepší on-line nápad v historii české politiky“), avšak dosud se její účinek omezuje hlavně na utvrzení obsesivních uživatelů Twitteru v tom, že vliv jejich oblíbeného komunikačního média roste. Většina Čechů Twitter nezná, natož hashtagy. Použití hashtagu v předvolební kampani je od ODS odvážné, ale zároveň srozumitelné pouze zasvěceným. Téměř jako by přiznávala, že se její politická základna scvrkla na poměrně nevelkou skupinku zarytých příznivců. Jen má ODS smůlu, že se tahle skupina vždy nepřekrývá s komunitou twitterovských nadšenců.
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika