Už rok slouží bulvární deník Blesk jako osobní PR oddělení Andreje Babiše. Publikuje nadšené reportáže o jeho dovolených ve Francii a v Las Vegas, o střetu jeho přítelkyně s ozbrojeným lupičem aut a o tanci u tyče, který své drahé polovičce Monika Babišová objednala. Lenka Zlámalová napsala minulý týden v Týdeníku Echo, že Daniel Křetínský tímto způsobem prokazuje respekt druhému mediálnímu vlastníkovi, ale jde ještě o víc. Minulý rok Babiš zoufale potřeboval pomoc před komunálními volbami v Praze, protože kampaň ANO vedená Adrianou Krnáčovou spěla k totálnímu nezdaru. Do věci se vložil Martin Roman, jehož považujeme za tajného spoluvlastníka Blesku a společnosti BigBoard poskytující venkovní reklamu. BigBoard okamžitě spustil rozsáhlý útok proti primátorovi Tomáši Hudečkovi z TOP 09, což v konečném důsledku vedlo k nepravděpodobnému zvolení Krnáčové primátorkou. A Krnáčová včera konečně splnila, co ANO slíbilo na oplátku a skartovala nová přísná stavební pravidla, která tolik ohrožovala obchodní model BigBoardu.
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika