V tom samém týdnu, kdy PPF spolupracovala s Bohuslavem Sobotkou, Milanem Chovancem, Janem Birkem a dalšími poslanci ve snaze zmocnit se výběru mýtného, začne O2 CR vypínat datové připojení zákazníkům, kteří vyčerpají svůj limit a nedokoupí si další data. PPF/O2 by se mohlo snadno vyhnout negativní publicitě, kterou přináší žaloba z pera spotřebitelské organizace dTest. Stačilo by nabídnout zákazníkům, kteří nesouhlasí s jednostrannou změnou smlouvy, možnost od ní odstoupit bez finančního postihu, to by ale mobilního operátora stálo peníze. Místo toho nám tak PPF opět ukazuje, jak vy***at s veřejností. Stejné je to v případě SkyTollu, který mohl být spasitelem místo predátora, kdyby měl aspoň trochu trpělivosti a hrál podle pravidel. Firma ale naopak tlačí všemi možnými způsoby na to, aby nebyla prodloužena smlouva s Kapschem. Díky těmto dvěma událostem si můžeme posvítit na obchodní praktiky PPF. Pokud existuje poctivý, ale dražší způsob, PPF sáhne po tom pokoutném.
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika