Dokonce ani Jaroslav Tvrdík pravděpodobně netušil, že se 11 let poté, co zruinoval ČSA, vrátí na místo činu. Pokud půjde všechno podle plánu, Travel Service navýší svůj 34,0% podíl na 97,8 % a čínská společnost CEFC, kterou Tvrdík zastupuje, tak bude nepřímo vlastnit 48,8 % společnosti stále pod formálním názvem České aerolinie. ČSA je jen skořápkou toho, čím byly, když v roce 2003 Tvrdík převzal jejich vedení. Jakýkoliv jiný nový majitel by chtěl zpětně prošetřit, co se stalo s jejich aktivy, když už ne kvůli ničemu jinému, tak proto, aby si dal pozor na současné a budoucí obchodní partnery. Tvrdík je ale ve střetu zájmů, protože by musel za téměř majoritní čínské spoluvlastníky vyšetřovat sám sebe. Pokud jsou tedy téměř majoritní spoluvlastníci Travel Service skutečně Číňané. Nebyl by to krutý žert osudu, kdyby skutečnými vlastníky za fasádou CEFC, které Tvrdík zastupuje, byli čeští byznysmeni, kteří se před lety podíleli na vytunelování ČSA?
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika