Po Dieselgate

16. 04. 2019 - EB

Existují korporátní lži takového typu, za jaké si včera bývalý šéf Volkswagenu Martin Winterkorn vysloužil obžalobu z podvodu, a pak jsou korporátní lži, které sice k trestnímu stíhání nevedou, ale vrhají stín pochybnosti na integritu firmy a jejích manažerů. Kriminální lži jsou věcí státních zástupců a značně je ovlivňuje politický kontext. I Škoda Auto se pravděpodobně podílela na „vědomém klamání zákazníků Volkswagenu,” žádný z jejích manažerů ale nebyl v ČR obviněn. Management Škody se změnil, změnila se ale i její firemní kultura? V okamžiku, kdy se ČR potýká s pomalejším ekonomickým růstem a zásadní proměnou automobilového průmyslu, jde o zásadní otázku. Výkonnost a objem produkce Škody v období elektrifikace automobilového průmyslu může udělat, či naopak oddělat, mnoho dalších firem. Škoda tak bude mít vliv na budoucnost milionů rodin. Mohou Češi věřit, že je Škoda o svých budoucích plánech pravdivě informuje? Nebo směřujeme k „Elektrogate?”

Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít