TV Nova, nyní ve vlastnictví PPF, si dala za cíl získat do pěti let pro svou placenou streamovací službu Voyo milion českých a slovenských zákazníků. Podle generálního ředitele CME Didiera Stoessela je jejich současný počet obchodním tajemstvím. Existují dva hlavní způsoby, jak dosáhnout prudkého nárůstu uživatelů. První je investovat nemalé prostředky do obsahu, což TV Nova dělá, a nalákat nové diváky na dobrou nabídku za atraktivní cenu. Druhý je omezit konkurenci a alternativy. Zákaz Netflixu v ČR by asi neprošel (nejsme přeci komunisti, jak řekl Don Barzini), ale přimět další významné místní provozovatele, aby za streamování začali účtovat, je proveditelné. Vladimír Mlynář z PPF se údajně ptal Hany Lipovské z Rady České televize, kdo bude novým generálním ředitelem ČT, protože PPF by prý potřebovala, aby se Česká televize připojila k plánům Novy na zpoplatnění obsahu pro diváky. Mlynář zřejmě dosáhl přesného opaku toho, co si předsevzal, jelikož příští generální ředitel České televize bude mít nyní potíže se spolčit s PPF. Jakákoli snaha přimět diváky ČT, aby opět zaplatili za něco, za co už jednou zaplatili, bude vnímána jako snaha nahnat více lidí do Voyo.
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika