V Praze je tolik rozkopaných ulic, až roste podezření, že dopravní komplikace jsou záměrnou snahou náměstka primátora Zdeňka Hřiba (Piráti) donutit lidi k zelenějšímu chování. Přesto se lidé, kteří na výzvu přistoupí a nechají svá auta doma, musí nyní ptát, jak bude vypadat jejich dojíždění do práce, pokud Praha pro městské autobusy opravdu zavede pouze zastávky na znamení. Jistě, ušetřilo by to peníze za pohonné hmoty, ale zároveň by to mnohé cestující nutilo přicházet na zastávky dříve pro případ, že by řidič přijel předčasně a ujel jim. Pro dopravní podnik by to mohlo být výhodné, ale jen díky tomu, že přenese na zákazníky část nákladů v podobě jejich promarněného času. Namísto škudlení dole by bylo lepší, kdyby město zastavilo krádeže nahoře. Právě před sedmi měsíci prohlásil pirátský poslanec Jakub Michálek, že STAN použil černé peníze, které ukradl Dopravnímu podniku hl. m. Prahy, na financování nelegální kampaně v parlamentních volbách 2021 na překroužkování Pirátů. Tyto černé fondy by toho mohly dokázat hodně, kdyby byly využity legálně.
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika